betsy-en-rinie-in-oceanie.reismee.nl

Ziek

We staan in een wachtstand. Het loopt anders dan verwacht. Ik ben ziek en na diverse onderzoeken lijkt het dat ik waarschijnlijk gordelroos op mijn hoofd heb, hoe verzin je het, wat mijn constante erg vervelende hoofdpijn zou verklaren. Ik sta onder behandeling en hopelijk kunnen we weer snel op pad.

We staan nu een week inWanaka aan het meer met een schitterend uitzicht. Net of we in een puzzellandschap zijn terechtgekomen.
De campingeigenaar zei: if you are feeling bad than better on a nice place.

Reacties

Reacties

Elly

Beterschap!!

Anita

Beterschap ???

Will

Oh wat vervelend voor je….
Hoop dat het je gauw weer beter met je gaat, zodat jullie verder kunnen reizen.

Luttie

Wat naar voor jou Betsy. Doe rustig aan en probeer zo veel mogelijk te genieten van de mooie omgeving. Sterkte!!

Jolanda

Heel veel beterschap, ik hoop dat ze snel zekerheid erover hebben en dat je de juiste medicijn of wat dan ook er voor kan krijgen. ??

JW

Balen zeg ??‍♂️ heel veel beterschap, ik kan niet uit verhaal opmaken of het Betsy en/of Rinie is ? maar sws wens ik JULLIE beterschap ????

Karen

Ai, dat is heel naar en vooral op jullie mooie reis. Ik wens je een spoedig herstel. Liefs van Karen

Diana

Betsy heel veel beterschap ?

Erika

Dat is balen! Beterschap!

Lydia

Beterschap, hopelijk snel opgeknapt

Antoinette

Beterschap! Schijnt pijnlijk te zijn… hoe sneu nu uitgerekend tijdens de reis. Probeer toch nog wat te genieten en de campingeigenaar heeft gelijk.

Wanda

Das niet leuk, heel veel beterschap en ik hoop dat jullie je reis weer snel kunnen hervatten.??

Rob

Ik volg jullie berichten.
Leuk te zien en te lezen van zo ver weg !
Dit laatste bericht was minder leuk; heel veel
sterkte en een snel herstel.
Groet
Rob

Jules

Nu ziek zijn en Gordelroos, heel vervelend. Ik duim voor je. Maak er het beste van.

Marianna

Gordelroos is een spelbreker aan het meer van Wanaka
Dat zorgt ervoor dat ik het in een wonderschone omgeving doorsta
Wanneer het vervolg van de reis kan beginnen
Kunnen wij helaas nog niet verzinnen

Heidi

Aii.. dat is vervelend! Hopelijk kunnen ze iets voor je doen. Vervelend en pijnlijk. Beterschap!

Geertje

Dat is pijnlijk vervelend!
Beterschap!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!